A A A K K K
для людей з вадами зору
Бахмутська районна державна адміністрація
Донецька область

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ: ПРО ОСОБЛИВОСТІ ВИПЛАТ ТА ДОСТАВКИ ПЕНСІЇ

Дата: 18.10.2022 16:41
Кількість переглядів: 214

Фото без опису

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (далі - Головне управління) інформує, що у зв'язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 № 1042 "Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 26 лютого 2022 року №162 "Про особливості виплати та доставки пенсій, грошових допомог на період введення воєнного станудалі - постанова КМУ 1042)на територіях територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), які визначені Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій відповідно до Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 року №332 "Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам", та в деокупованих населених пунктах згідно з переліком, що подається відповідною обласною військовою адміністрацією Пенсійному фонду України, протягом трьох місяців після деокупації заява про виплату пенсії або грошової допомоги (Додаток 1, 2), передбачена Порядком виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від ЗО серпня 1999 р. № 1596, або Порядком виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України організаціями, що здійснюють їх виплату і доставку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1279, може подаватися органу Пенсійного фонду України через сільського, селищного, міського голову, старосту, начальника військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів) із зазначенням дати і місця подання заяви, посади, прізвища та власного імені уповноваженої посадової особи, що прийняла заяву, без додавання копій документів, що посвідчують особу.

 

Просимо врахувати, що вище зазначеною посадовою особою проводиться ідентифікація пенсіонера та перевірка заяви, яка заповнюється на підставі документів, що засвідчують особу. На заяві зазначається дата і місце ії подання, посада, прізвище та власне ім'я посадової особи, що прийняла заяву.

 

Заяви від пенсіонерів пропонуємо надавати з супровідним листом із додаванням переліку, де вказуються ПІБ заявників (Додаток 3), до найближчого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) (Додаток 4) або надсилати до Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області за поштовою адресою: 49008, м. Дніпро, вул. Надіїї Алексєєнко, 106.

 

Додатки:      


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора