Бахмутська районна державна адміністрація
Донецької області

Відділ документообігу, контролю, по роботі зі зверненнями громадян та інформаційно-комп'ютерного забезпечення

Відділ документообігу, контролю, по роботі зі зверненнями громадян та інформаційно-комп'ютерного забезпечення

 Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області

 

Юридична адреса:
вул. О.Сибірцева, 33, Донецька обл., м. Бахмут, Україна, 84511

Контактний телефон:
(0627) 44-67-02

Електронна пошта:
art.a@dn.gov.ua

Графік роботи:
понеділок-четвер – 08.00 – 17.00
п’ятниця – 08.00 – 15.45
перерва – 12.00 – 12.45

Прийом громадян:
Прийом громадян здійснюється протягом робочого часу

Стислий перелік функцій:

  1. Організація діловодства в апараті райдержадміністрації;
  2. Документаційне забезпечення діяльності райдержадміністрації;
  3. Організація контрольної роботи райдержадміністрації;
  4. Організаційно-технічне забезпечення колегії райдержадміністрації;
  5. Організація прийому громадян, розгляду звернень громадян;
  6. Організація роботи щодо особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації;
  7. Ведення архівної справи в апараті райдержадміністрації;
  8. Організація прийому інформаційних запитів, що надходять до райдержадміністрації, як розпорядника інформації, забезпечення їх реєстрації, своєчасного опрацювання та передачі їх виконавцям в порядку та в строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації»;
  9. Забезпечення технічного нагляду за станом і роботою комп’ютерної техніки апарату і структурних підрозділів без права юридичної особи райдержадміністрації;
  10. Забезпечення сталого функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи апарату райдержадміністрації, супроводження та контроль за функціонуванням локальної комп'ютерної мережі, системи електронного документообігу, а також інших інформаційних ресурсів апарату райдержадміністрації;
  11. Забезпечення роботи електронної пошти в апараті райдержадміністрації;
  12. Підготовка проектів розпоряджень голови райдержадміністрації з питань, що належать до компетенції відділу;
  13. Надання методичної допомоги структурним підрозділам райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам і організаціям, що входять до сфери управління райдержадміністрації (далі – підпорядковані установи), з питань діловодства, роботи зі зверненнями громадян, контролю та доступу до публічної інформації.

Склад штату працівників відділу:

П.І.Б

Посада

№ каб. Телефон

Петрук Ірина Миколаївна 

Начальник відділу

3

44-67-02

Щепанська Вікторія Віталіївна

Головний спеціаліст 

Фірсова Галина Василівна Головний спеціаліст
Селюк Олег Петрович Головний спеціаліст

 

Перелік документів, які містять публічну інформацію:

  • Положення про відділ документообігу, контролю, по роботі зі зверненнями громадян та інформаційно-комп'ютерного забезпечення