A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Бахмутська районна державна адміністрація
Донецька область

Евакуація триває: сьогодні врятовано мешканців Вугледару та Богоявленки

Дата: 11.08.2022 21:36
Кількість переглядів: 87

Триває обов'язкова евакуація цивільних з Донеччини, яка розпочалася з 2 серпня. Так, наприклад, у четвер, 11 серпня, Вугледарською міською військовою адміністрацією було евакуйовано з Вугледара дві особи, з яких одна з обмеженими фізичними можливостями. А з села Богоявленка сьогодні було евакуйовано дев`ять осіб, з яких п`ятеро дітей.

Також було проведено роз’яснювальні бесіди з місцевими мешканцями м. Вугледар, с. Богоявленка та с. Водяне про необхідність евакуації в більш безпечні області України, повідомляє Вугледарська МВА,  Також були роздані мешканцям та розміщені в громадських місцях пам’ятки-листівки по організації евакуації та про порядок надання соціальної допомоги при евакуації. 

Нагадуємо, що безкоштовна евакуація у Кіровоградську область здійснюється спеціальним поїздом з Покровська до Олександрії та  Кропивницького.   Щоб безкоштовно виїхати до безпечного регіону та врятувати свою родину від постійних обстрілів і холодів узимку, необхідно:

— залишити заявку за телефоном 0988903318;

— дістатися до місця збору, звідки буде безкоштовний підвіз до евакуаційного потягу у Покровську;

— сісти на безкоштовний потяг до Кропивницького, отримати одноразову грошову допомогу на станції Кропивницький або Олександрія;

— оселитися у Кіровоградській області - це безкоштовно.

Влада надає такі соціальні гарантії:

• безкоштовне житло;

• безкоштовне харчування;

• гуманітарна допомога;

• психологічна допомога;

• медична допомога тощо;

• соціальний супровід під час оформлення допомоги від міжнародних організацій через платформу "єДопомога".

На Кіровоградщині працює хаб "Callсenter" Донецької ОВА, де переселенці з Донеччини можуть отримати допомогу в соціальній, культурній та психологічній сферах.

Евакуація — це складно, але необхідно! 

Евакуація рятує життя!

 

За матеріалами сайту Донецької облдержадміністрації

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора