В Бахмутській РДА відповіли на запитання мешканців району
Мешканців Бахмутського району турбують питання соціального захисту, пільгового проїзду та реагування працівників комунальних підприємств на звернення.
Одразу кілька одиноких громадян з Часів яру висловили занепокоєння по телефону під час гарячої телефонної лінії, яку провела голова Бахмутської РДА Тетяна Єрохіна. Людям похилого віку повідомили, що вже з 22 лютого буде припинено обслуговування соціальними працівниками. Керівник райдержадміністрації повідомила, що місцева влада новоствореної громади висловила бажання створити свій територіальний центр по обслуговуванню громадян та запевнила, що з боку адміністрації була надана вся необхідна допомога, щоб всі потребуючі уваги не залишились без підтримки. Також було надано доручення управлінню праці та соціального захисту населення з’ясувати, який стан справ по створенню територіального центру і чи всі люди отримають підтримку.
Продовжують надходити скарги на діяльність окремих комунальних підприємств. Слід зазначити, що ці питання входять до компетенції органів місцевого самоврядування, бо саме вони являються власниками і суб’єктами призначення керівників. Зі свого боку, голова райдержадміністрації пообіцяла поспілкуватися з керівниками і наголосити на дотриманні своїх обов’язків та культури спілкування.
Продовжують надходити скарги від громадян стосовно пільгового проїзду, занепокоєння висловлюють мешканців одразу кількох громад. На сьогодні повноваження компенсації перевізнику коштів за пільговий проїзд знаходяться у зоні відповідальності громад.