A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Бахмутська районна державна адміністрація
Донецька область

Виконавська дисципліна та звернення громадян – на особливому контролі в Бахмутській райдержадміністрації

Дата: 27.01.2021 11:55
Кількість переглядів: 311

27 січня 2021 року в Бахмутській райдержадміністрації під головуванням голови райдержадміністрації Тетяни Єрохіної відбулося засідання колегії райдержадміністрації в режимі он-лайн.

На засіданні колегії були розглянуті такі питання:

1.Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2020 рік.

2.Про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах Бахмутської райдержадміністрації за підсумками роботи у 2020 році.

Головою Бахмутської райдержадміністрації приділяється особлива увага роботі зі зверненнями громадян Бахмутського району.

За 2020 рік керівництвом райдержадміністрації проведено 66 особистих та спільних прийомів, 16 виїзних прийомів громадян за місцем їх мешкання,          10 «Гарячих ліній. У приймальні громадян райдержадміністрації щоденно функціонує «Телефон довіри».

За звітний рік від мешканців Бахмутського району до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 1024 звернення. Всі вони взяті на контроль та були вирішені чи вирішуються відповідними структурами. На жаль, усі порушені питання неможливо вирішити позитивно через обмеженість фінансування, особливо ті, що стосуються капітального та поточного ремонту житла, благоустрою тощо. Разом з тим, ці питання залишено на контролі та буде враховано при складанні Програм економічного і соціального розвитку територіальних громад на 2021 рік.

Після доповіді керівника апарату райдержадміністрації, під час обговорення вищезазначених питань, голова райдержадміністрації зазначила, що керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів місцевих рад необхідно вжити заходів щодо підвищення ефективності особистих прийомів та оперативного вирішення порушених у зверненнях питань, що належать до повноважень місцевих органів влади; подальшого розвитку доступних форм спілкування з громадянами з використанням телефонного зв’язку з населенням «Гаряча лінія», «Телефон довіри», мережі Інтернет, забезпечення персонального прямого телефонного та он-лайн зв’язку; інформування громадськості щодо вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, розміщення у ЗМІ узагальнених матеріалів щодо вжитих заходів, спрямованих на забезпечення гарантування реалізації конституційного права на звернення.

Враховуючи важливість питання контролю у діяльності органів виконавчої влади та стан виконавської дисципліни в райдержадміністрації, який за 2020 рік становить 99%,  Тетяна Іванівна акцентувала увагу на покращенні роботи відділів і управлінь щодо взаємодії між ними по виконанню контрольних документів органів влади вищого рівня та персональній відповідальності керівників структурних підрозділів.

Після розгляду та обговорення питань порядку денного колегії голова райдержадміністрації доручила структурним підрозділам підготувати відповідні проєкти розпоряджень.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора