A A A K K K
для людей з вадами зору
Бахмутська районна державна адміністрація
Донецька область

В Бахмутському районі завершується програма відновлення будинків

Дата: 19.10.2020 11:03
Кількість переглядів: 702

Фото без опису

132 житлових будинків, 1 фельдшерсько-акушерський пункт, 3 школи були частково відновлені за рахунок обласного та районного матеріального резервів.

В приватних домогосподарствах замінили покрівлі, для цього з обласного матеріального резерву було виділено шифер, цвяхи , дошка та брус. Вартість будівельних матеріалів склала 2 млн 700 тисяч грн.

В закладах освіти повністю замінили покрівлю в Миронівській ЗОШ № 1, також було здійснено заміну вікон в цій школі та в Світлодарському НВК. За рахунок обласного резерву відремонтували пошкоджені господарчі будівлі в Луганській ЗОШ. Планується відремонтувати частину господарських приміщень світлодарської лікарні.

Всі відновлювальні роботи виконувались силами ДСНС та при участі підрядних організацій на об’єктах освіти. Доставку складу підрозділів ДСНС та будівельних матеріалів до місця проведення робіт здійснювали за рахунок палива, яке надавалось з обласного та районного матеріального резерву. Великий обсяг роботи було виконано КП «Луганське» та КП «Первомайське», що дозволило своєчасно доставити матеріали до кожного домогосподарства. Відновлювальні роботи в населених пунктах, розташованих на лінії розмежування, проводилися тільки в супроводі представників цивільно-військового співробітництва та СЦКК.

Такий масштабний проект вперше реалізовується в Бахмутському районі. Це дозволило продовжити програми відновлення, започатковані міжнародними та неурядовими організаціями. Саме завдяки таким проектам суттєво покращили стан багатьох соціальних об’єктів та житлових будинків. Бахмутська РДА дякує за організацію та допомогу Донецьку ОДА, сили ДСНС, штаб ООС, СЦКК, групу СІMIC Cвітлодарськ, команду гуманітарної місії «Проліска». Відновлення домогосподарств та розвиток інфраструктури буде продовжуватися.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора