A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Бахмутська районна державна адміністрація
Донецька область

ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ РАЙОНУ!

Дата: 18.03.2020 08:34
Кількість переглядів: 430

На період карантину ДТЕК Донецькі електромережі усі послуги надаватиме дистанційно.

У зв'язку з введенням в Україні суворого карантину через коронавирус, ДТЕК Донецькі електромережі з 17 березня тимчасово припинить особистий прийом клієнтів в центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію і інформацію про те, як оформити і отримати послугу.

За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:

  • передати показники лічильників через особистий кабінет клієнта на сайті компанії і особисті повідомлення на сторінці компанії в Facebook;
  • повідомити/дізнатися інформацію про відсутність електроенергії;
  • отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
  • отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
  • замовити приєднання до мережі;
  • залишити заявку на збій в роботі лічильника; параметризацію приладу обліку, контрольне зняття показань; узгодити візит співробітника компанії;
  • отримати консультації з питань електропостачання

Щоб скористатися дистанційними сервісами ви можете:

  • скористатися послугами на сайті компанії - http://dtek-dem.com.ua/
  • зателефонувати до кол-центру за телефонами +38 (096) 450 0 473; +38 (099) 450 0 473; (0629) 450 473;
  • направити звернення по електронній пошті ikc@dtek.com;
  • звернутися на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі в Facebook.

Якщо ваше запитання все ж таки вимагає письмового звернення до компанії і не може бути вирішене через дистанційні канали обслуговування, ви зможете залишити його в скриньках для кореспонденції в Центрах обслуговування клієнтів.

ДТЕК Донецькі електромережі, як великий відповідальний бізнес, піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників. Тому закликає жителів області утриматися на час карантину від візитів до Центрів обслуговування. Ми просимо, по можливості, перенести всі нестандартні питання, які потребують особистого звернення, на період після закінчення карантину.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора