Бахмутська районна державна адміністрація
Донецької області

Бахмутське міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області інформує

Переглядів: 139

Результати контрольно-перевірочної роботи Бахмутського міського  відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

 в Донецькій області за 9 місяців 2019 року

 

Спеціалістами  відділу по роботі зі страхувальниками Бахмутського міського  відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області за 9 місяців 2019 року проведено 51 перевірку щодо правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду.

За результатами проведених перевірок винесено 37 рішень про повернення сум неправомірних витрат та застосування фінансових (штрафних) санкцій на загальну суму 412,7 тис. грн, із яких сплачено – 394,5 тис. грн, або 96%.

Згідно із вимогами Кодексу України про адміністративні правопорушення до посадових осіб страхувальників, які допустили порушення, застосовані адміністративні стягнення та накладено 53 штрафи на загальну суму 10,8 тис.грн. Сплачено адміністративних штрафів на суму  9,9 тис. грн., або 92 %.

У 2018 році рішенням правління Фонду була запроваджена система попереднього контролю правильності нарахування виплат. Відповідно до неї, фахівці Бахмутського міського  відділення здійснюють попередній контроль правильності нарахування виплат, та у разі виявлення помилок, надають рекомендації страхувальнику щодо усунення недоліків ще до фінансування виплат. Це дозволяє уникнути надмірного нарахування матеріального забезпечення.

При цьому під час перевірок виявлено, що найпоширенішими помилками  при оплаті листків непрацездатності є призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах на підставі листків непрацездатності, виданих (оформлених) з порушенням встановленого порядку (порушення норм ч. 1 ст. 31 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" № 1105 – ХІV від 23.09.1999 (зі змінами та доповненнями)).

Нагадуємо, що комісія (уповноважений) із соціального страхування, що створюється (обирається) на підприємстві, в установі, організації,  приймає рішення про призначення матеріального забезпечення; приймає рішення про відмову в призначенні матеріального забезпечення, про припинення його виплати (повністю або частково), розглядає підставу і правильність видачі та заповнення листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення.

Комісія (уповноважений) із соціального страхування виконує свої функції відповідно до положення про комісію (уповноваженого) із загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, яке затверджується правлінням Фонду.

Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затверджене постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 13. Це положення визначає основні завдання, сферу дії, перелік повноважень членів комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства.



« повернутися до списку новин