A A A K K K
для людей з вадами зору
Бахмутська районна державна адміністрація
Донецька область

Апаратна нарада в.о. голови Бахмутської райдержадміністрації Тетяни Єрохіної

Дата: 22.10.2019 16:38
Кількість переглядів: 679

Фото без опису

22 жовтня в.о. голови Бахмутської райдержадміністрації Тетяна Єрохіна провела апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів.

Нарада розпочалася з приємної події. Керівник району привітала з днем народження начальника архівного відділу Світлану Вершиніну, а також передала вітання від керівництва Державного архіву Донецької області.

Звертаючись до начальників управлінь і відділів, Тетяна Єрохіна наголосила, що основними показниками ефективності роботи районної влади є реалізація заходів, проектів Програми економічного і соціального розвитку Бахмутського району на 2019 рік й виконання районного бюджету. Враховуючи це, структурні підрозділи повинні спрямовувати свою діяльність на виконання цих стратегічно важливих завдань.

У ході наради були розглянуті питання, що стосуються всіх сфер життєдіяльності району: стан наповнення райбюджету, підготовка структурними підрозділами бюджетних запитів на 2020 рік, функціонування освітніх і медичних закладів, надання соціальних послуг населенню, початок опалювального сезону тощо.

У районі приділяється велика увага розбудові інфраструктури надання адміністративних послуг. У вересні відбулось відкриття Центру надання адміністративних послуг Часовоярської міської ради; зараз проводиться робота щодо створення ЦНАПу в м. Світлодарськ. Наразі у приміщенні майбутнього центру тривають демонтажні роботи, закуповуються будівельні матеріали для проведення ремонтних робіт.

Тетяна Єрохіна також звернула увагу присутніх на те, що листопад багатий на професійні свята. Найближчий – День працівників соціальної сфери; 17 листопада – День працівників сільського господарства, тому на 24 жовтня було призначено засідання організаційного комітету з питань підготовки до відзначення в районі цих свят.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора