Апаратна нарада першого заступника голови Бахмутської райдержадміністрації Тетяни Єрохіної
6 травня перший заступник голови Бахмутської райдержадміністрації Тетяна Єрохіна провела апаратну нараду з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів. Обговорювались питання поточної діяльності управлінь і відділів соціальної сфери.
Тетяна Іванівна наголосила на чіткому дотриманні бюджетної дисципліни та виконанні функціональних обов’язків як керівниками структурних підрозділів, так і їх підлеглими.
Щоразу на апаратній нараді Тетяна Іванівна приділяє пильну увагу питанням соціального обслуговування жителів району, особливо – мешканців населених пунктів на лінії зіткнення. На сьогоднішній день завдяки співпраці Бахмутської райдержадміністрації та Міжнародного Комітету Червоного Хреста налагоджено транспортне сполучення села Травневе і селища Гладосове з містом Бахмут. Спеціалісти УПСЗН райдержадміністрації регулярно проводять виїзні прийоми в селах на лінії зіткнення, в тому числі в с. Травневе, під час яких приймають документи на призначення житлової субсидії та інших видів державної соціальної допомоги. Згідно з графіком у селі проводять виїзні прийоми медпрацівники комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Бахмутської районної ради».
Поза увагою керівництва райдержадміністрації не залишаються літні люди, ті, хто вийшов на заслужений відпочинок. На нараді розглядалось питання щодо участі творчих колективів району у Всеукраїнському форумі людей поважного віку «Золоті роки 2019», який проходитиме 24-24 вересня цього року в м. Львів. Обговорювались можливі учасники форуму та фінансування їх участі у культурно-мистецькому заході.
Також мова велась про проведення заходів до Дня вишиванки і підготовку до участі делегації Бахмутського району в обласному заході до Дня Європи, що відбудеться 18 травня в м. Бахмут.
Підводячи підсумки наради, Тетяна Єрохіна акцентувала увагу присутніх на своєчасному інформуванні керівництва про хід реалізації галузевих програм і виконання наданих доручень.