A A A K K K
для людей з вадами зору
Бахмутська районна державна адміністрація
Донецька область

Про роботу районних комісій з питань призначення державної соціальної допомоги

Дата: 29.05.2019 13:40
Кількість переглядів: 503

Фото без опису

29 травня   перший  заступник голови Бахмутської райдержадміністрації Тетяна Єрохіна провела чергові засідання районних комісій з питань призначення державної соціальної допомоги, діяльність яких спрямована на підтримку вразливих верств населення, громадян, які опинились у складних життєвих обставинах.

Члени комісії з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям сьогодні розглянули дві заяви. За результатами розгляду документів заявникам відмовлено у призначенні державної соціальної допомоги, оскільки працездатні члени їх сімей тривалий час не працюють, не перебувають на обліку в Бахмутському міському центрі зайнятості, не використовують можливості, передбачені законодавством, для покращення свого матеріального стану.

На засіданні комісії з питань призначення житлової субсидії, надання пільг за фактичним місцем проживання цього разу розглянуто 29 заяв стосовно призначення житлової субсидії. Більшість заяв задоволена. На підставі чинного законодавства одному заявнику відмовлено у призначенні житлової субсидії. 

Членами комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам сьогодні розглянуто 69 заяв. За результатами розгляду документів прийняті рішення про призначення різних видів соціальних виплат 66 заявникам. 

Трьом ВПО відмовлено у призначенні соціальних виплат, оскільки в ході перевірки заявлених у документах відомостей вони були відсутні за зазначеним місцем проживання та протягом трьох днів не звернулися до УПСЗН райдержадміністрації.

Щоразу членами комісій проводиться кропітка робота з вивчення наданих на розгляд документів з метою прийняття об’єктивних рішень, раціонального використання державних коштів і недопущення порушень чинного законодавства.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора