АНОНС: ОНЛАЙН-ПРИЙОМИ ГРОМАДЯН БАХМУТСЬКОЇ, МАР'ЇНСЬКОЇ, МАРІУПОЛЬСЬКОЇ, ЧАСОВОЯРСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД І МАРІУПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
Протягом тижня фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області проведуть консультативні зустрічі з громадянами в гуманітарних хабах у різних регіонах країни.
Для мешканців Бахмутської міської територіальної громади
23.04.2025 з 10:00 до 11:00 — в осередку підтримки мешканців «З Бахмутом у серці» за адресою: м. Жовті Води, вул. Б. Хмельницького, 23.
Для мешканців Мар'їнської міської територіальної громади
23.04.2025 з 10:00 до 11:00 — за адресою: м. Павлоград, вул. Центральна, 38/2;
23.04.2025 з 10:00 до 11:00 — за адресою: м. Жовті Води, вул. Б. Хмельницького, 39.
Для мешканців Маріупольської міської територіальної громади у Центрі підтримки переселенців «ЯМаріуполь»
24.04.2025 з 10:00 до 11:00 — за адресою: м. Чернівці, Центральна площа, 1;
24.04.2025 з 10:00 до 11:00 — за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний, 150а;
24.04.2025 з 10:00 до 11:00 — за адресою: м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 3а;
24.04.2025 з 10:00 до 11:00 — за адресою: м. Калуш, вул. Грушевського, 13;
24.04.2025 з 10:00 до 11:00 — за адресою: м. Тернопіль, пл. Героїв Євромайдану, 9;
24.04.2025 з 10:00 до 11:00 — за адресою: м. Рівне, вул. Міцкевича, 5;
24.04.2025 з 10:00 до 11:00 — за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 1.
Для мешканців Часовоярської територіальної громади
24.04.2025 з 10:00 до 11:00 — у гуманітарному Центрі «Мій Часів Яр у Києві» за адресою: м. Київ, вул. Бажова, 9А.
Для мешканців Маріупольського району прийоми відбудуться в Центрі підтримки ВПО «Серце сходу»:
23.04.2025 з 13:00 до 14:00 — за адресою: м. Київ, вул. Преображенська, 25;
23.04.2025 з 13:00 до 14:00 — за адресою: м. Київ, вул. Петропавлівська, 6.
Фахівці нададуть практичну допомогу щодо користування електронними сервісами вебпорталу е-послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua, а також консультації з питань:
пенсійного забезпечення;
призначення та виплати житлових субсидій та пільг;
страхових виплат тощо.