У Бахмутській райдержадміністрації звернення громадян на особливому контролі
Головою Бахмутської райдержадміністрації Тетяною Єрохіною приділяється особлива увага роботі зі зверненнями громадян Бахмутського району.
Так керівництвом райдержадміністрації за 9 місяців 2020 року було проведено з дотриманням карантинних обмежень 37 особистих прийомів, 16 виїзних прийомів громадян та 9 «Гарячих ліній».
27 листопада 2020 року в Бахмутській райдержадміністрації відбулося засідання комісії з розгляду звернень громадян, на якому було заслухано стан роботи зі зверненнями громадян у Світлодарській міській, Миронівській селищній та Новолуганській сільській радах.
У ході розгляду цього питання було відзначено, що місцевими радами проводиться певна робота щодо звернень громадян, в першу чергу тих, які потребують соціального захисту та підтримки. Разом з тим, за результатами розгляду, місцевим радам було рекомендовано посилити роботу з цього напрямку, а саме:
Миронівській селищній раді не допускати повторних звернень громадян з одного і того питання та Новолуганській сільській раді своєчасно надавати відповіді щодо результатів розгляду звернень громадян, з питань, які входять до компетенції місцевих рад.