ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ РАЙОНУ!
ПЕНСІЯ БЕЗ ВІЗИТІВ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
З 1 липня запрацював новий сервіс від Пенсійного фонду України “Автоматичне призначення пенсій”, тобто подати документи для призначення пенсії можна через особистий кабінет на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). На даний час безкоштовно отримати КЕП можна у банківських установах, зокрема АТ КБ “Приватбанк” та АТ “Ощадбанк”.
Особливістю новації є те, що пенсію буде призначено автоматично при досягненні пенсійного віку. При цьому немає необхідності додатково звертатися та особисто відвідувати територіальні органи Пенсійного фонду.
В особистому кабінеті застрахованої особи на порталі у розділі “Комунікації з ПФУ” наявна можливість подання “Анкети-заяви на автоматичне призначення пенсії”:
– заповнюються атрибути анкети (заява; загальні дані; дані документу, що посвідчує особу; адреса проживання та реєстрації; дані щодо обраного способу виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення);
– додаються скановані копії документів (обов’язкові та ті, які вважають за необхідне надати) для підтвердження права на певні доплати та пільги;
– підписується анкета-заява КЕП та надсилається до органу Фонду.
За результатами опрацювання анкети-заяви застрахована особа отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою sms-повідомлення, засобами вебпорталу та через мобільний додаток.
Система автоматичного призначення пенсій створена на виконання Указу Президента України від 08.11.2019 № 837 “Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави”