ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ РАЙОНУ!
На період карантину ДТЕК Донецькі електромережі усі послуги надаватиме дистанційно.
У зв'язку з введенням в Україні суворого карантину через коронавирус, ДТЕК Донецькі електромережі з 17 березня тимчасово припинить особистий прийом клієнтів в центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію і інформацію про те, як оформити і отримати послугу.
За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:
- передати показники лічильників через особистий кабінет клієнта на сайті компанії і особисті повідомлення на сторінці компанії в Facebook;
- повідомити/дізнатися інформацію про відсутність електроенергії;
- отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
- отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
- замовити приєднання до мережі;
- залишити заявку на збій в роботі лічильника; параметризацію приладу обліку, контрольне зняття показань; узгодити візит співробітника компанії;
- отримати консультації з питань електропостачання
Щоб скористатися дистанційними сервісами ви можете:
- скористатися послугами на сайті компанії - http://dtek-dem.com.ua/
- зателефонувати до кол-центру за телефонами +38 (096) 450 0 473; +38 (099) 450 0 473; (0629) 450 473;
- направити звернення по електронній пошті ikc@dtek.com;
- звернутися на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі в Facebook.
Якщо ваше запитання все ж таки вимагає письмового звернення до компанії і не може бути вирішене через дистанційні канали обслуговування, ви зможете залишити його в скриньках для кореспонденції в Центрах обслуговування клієнтів.
ДТЕК Донецькі електромережі, як великий відповідальний бізнес, піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників. Тому закликає жителів області утриматися на час карантину від візитів до Центрів обслуговування. Ми просимо, по можливості, перенести всі нестандартні питання, які потребують особистого звернення, на період після закінчення карантину.