A A A K K K
для людей з вадами зору
Бахмутська районна державна адміністрація
Донецька область

Кількісні показники діяльності Бахмутського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області за період з 01.04.2021 по 30.04.2021

Дата: 06.05.2021 15:40
Кількість переглядів: 434

Фото без опису

У квітні 2021 року спеціалістами відділення:

  • прийнято 543 заяв - розрахунків від страхувальників для здійснення фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам та потерпілим внаслідок нещасного випадку або профзахворювання по 2241 листкам непрацездатності на суму 8 196 777,93 грн., у тому числі:
  •  – допомога по тимчасовій непрацездатності – 6 989 948,40 грн., в тому числі ізоляція від COVID-19 – 9 482,62 грн.;
  •  – допомога по вагітності та пологах –  1 016 004,03 грн.;
  • допомога по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або профзахворювання на загальну суму – 145 725,50 грн.;
  • допомога на поховання  - 45 100,00 грн.
  • прийнято 468 повідомлень від страхувальників про виплату коштів застрахованим особам по 1 782  листкам непрацездатності;
  • проведено  страхових  виплат 1957  потерпілим (членам їх сімей) у разі настання нещасного  випадку  на   виробництві   або  професійного  захворювання   на   загальну  суму 11 480 767,00 грн., у т. ч. 1308 внутрішньо переміщеним   особам  на   суму – 9 699 561,75 грн.:

-  щомісячних страхових виплат – 11 182 725,66 грн.;

- щомісячних  страхових  виплат  особам,  які  мають  на це   право   в   разі  втрати годувальника – 298 041,34 грн.

 

Станом на 06.05.2021 до ДКСУ подано платіжні доручення на перерахування коштів (допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання) страхувальникам м. Бахмуту та Бахмутського району згідно із заявами-розрахунками, поданими ними по 22.03.2021 включно.

Страхові виплати всі потерпілі на виробництві (члени їх сімей) одержують своєчасно та в повному обсязі.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора