Про реєстрацію українських виробників на участь у торговій місії до Швеції та Данії
Департамент економіки Донецької облдержадміністрації інформує про початок реєстрації українських малих та середніх підприємств в секторі продуктів харчування та органічної продукції до участі в бізнес делегації Торгової місії до Швеції та Данії, яка проходитиме з 17 по 22 листопада 2019 року.
Місія організована Європейським Банком Реконструкції та Розвитку (ЄБРР), в рамках ініціативи ЄС EU4Business за підтримки Державної установи «Офіс з просування експорту України».
Метою торгової місії є створення торгових можливостей для українських виробників для виходу та/або розширення присутності компаній на ринку Швеції та Данії через встановлення ділових контактів з потенційними партнерами.
Пріоритет надаватиметься виробникам органічних продуктів харчування, зернових культур, меду, кондитерських виробів та шоколаду, олії, фруктів та ягід і продуктів їх переробки, чаю, кави.
Програма торгової місії включатиме індивідуально організовані бізнес-зустрічі з потенційними партнерами, заплановані іноземним консультантом, вивчення та аналіз торгових можливостей Швеції та Данії на місці та рекомендації щодо виходу на локальний ринок, візити на локальні підприємства, супермаркети, магазини тощо для обміну досвідом.
Вищезазначені послуги фінансуються ЄС у рамках ініціативи EU4Business та організовуються ЄБРР. Учасники самостійно покривають лише витрати на квитки, проживання, харчування, індивідуальні витрати.
До відбору допускаються компанії, які брали участь в торгових місіях, організованих ЄБРР в рамках ініціативи ЄС EU4Business, не більше двох разів.
Десять компаній буде обрано до бізнес-делегації шляхом конкурсного відбору.
Відповідність критеріям відбору, подробиці, умови участі та реєстрація - за посиланням: http://bit.lv/TMSweden.
Реєстрація на участь у місії відкрита до 14 серпня 2019 року.
Контактна особа: Юлія Котова (jkotova@fsr.org.ua) - керівник та співорганізатор торгової місії, Проект «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків».