Бахмутська районна
державна адміністрація
Донецької області

Публічний звіт голови районної державної адміністрації про підсумки роботи за 2018 рік

Переглядів: 230

 

Відповідно до частини третьої статті 45 Закону України «Про державну службу» та на виконання Наказу Національного агентства України з питань державної служби «Про затвердження Типового порядку проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади», з метою належного інформування громадськості про підсумки діяльності Бахмутської райдержадміністрації до вашої уваги надається звіт про проведену роботу у 2018 році.

Структурні підрозділи районної державної адміністрації, реалізовуючи свої повноваження відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», спільно з територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями, з органами місцевого самоврядування протягом 2018 року спрямовували свою діяльність на виконання положень Конституції та законів України, забезпечення реалізації заходів, визначених актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади та повноважень, делегованих районною радою. Зусилля були направлені на впровадження реформ на місцевому рівні, соціально-економічний розвиток району, ефективне використання наявних природних, трудових і фінансових ресурсів, вирішення актуальних проблем життєдіяльності району, соціального захисту населення.

Основним інформаційним майданчиком, де висвітлюється стан реалізації державної політики, хід суспільно-політичних процесів у районі, є офіційний веб-сайт районної державної адміністрації. Крім того, активно використовувалися районні засоби масової інформації, новини суспільно-політичного життя поширювалися в соціальній мережі FACEBOOK.

Підсумки соціально-економічного розвитку району в 2018 році свідчать про те, що, незважаючи на складну суспільно-політичну та економічну ситуацію в державі, за цей період досягнуто окремих позитивних результатів.

 

 

Реалізація реформи адміністративно-територіального устрою та системи місцевого самоврядування (децентралізації) на сьогодні є одним із ключових завдань української влади. У 2016 році була сформована Соледарська міська ОТГ. У 2017 році – Сіверська міська ОТГ та Званівська сільська ОТГ. У 2018 році проводилась робота по створенню Бахмутської міської ОТГ та Часовоярської міської ОТГ. У районі планується створення ще однієї ОТГ – Світлодарської.

 

 

Згідно з Регламентом роботи в райдержадміністрації проводились засідання колегії, на яких розглядалися питання, передбачені планом роботи. З метою вирішення проблем соціального та економічного розвитку, найважливіших питань життєдіяльності району за звітний період проведено 12 засідань колегії, 67 робочих нарад РДА, 125 апаратних нарад РДА, підготовлено 6 проектів районних програм, винесених і прийнятих на сесіях райради, прийнято 682 розпорядження голови РДА.

 

 

Протягом 2018 року райдержадміністрацією та структурними підрозділами розглянуто 242 звернення громадян, 1110 звернень надійшло  на Урядову гарячу лінію, 44 запити на доступ до публічної інформації, оброблено 4100 вхідних і 1677 вихідних документів.

 

 

Протягом 2018 року зусилля райдержадміністрації спрямовувалися на виконання показників Програми економічного і соціального розвитку району. Динаміка виконання Програми економічного і соціального розвитку Бахмутського району за 2014-2018 роки складає: у 2014 році виконання – 50,1%, у 2015 році – 54,0%, у 2016 році – 65,2%, у 2017 році – 62,1%.

 

 

 

У 2018 році фактичне виконання програми склало 79,10%. У розрізі бюджетів виконання становить:

- 374,04 % кошти підприємств;

- 42,30% кошти місцевих рад;

- 68,67 % кошти районного бюджету;

- 118,35% кошти обласного бюджету;

- 72,44% кошти державного бюджету;

- 33,87 % інші кошти.

 

 

Виконання зведеного бюджету району за 2018 рік.

 

 

За 2018 рік до зведеного бюджету Бахмутського району з урахуванням трансфертів із держбюджету надійшло 768274,4 тис. грн. податків і обов’язкових платежів, що становить 101,8% до затверджених річних призначень, у тому числі:

власних надходжень – 254710,1 тис. грн. (107,1% до річних планових призначень);

трансфертів – 513564,3 тис. грн.

З них до загального фонду надійшло 687533,9 тис. грн. (101,2% до річних призначень) та до спеціального фонду 80740,5 тис. грн. (107,3% до річних призначень).

 

 

Власні доходи загального фонду склали 174269,6 тис. грн., що становить 107% до річних призначень, та в порівнянні з 2017 роком, без врахування надходжень з територій новостворених громад, надходження збільшилися на 24983,5 тис. грн. або на 16,7%.

 

 

 

 

Усі місцеві бюджети району виконали планові призначення загального фонду.

 

 

Видаткова частина зведеного бюджету району з урахуванням трансфертів із держбюджету виконана в сумі 821477,2 тис. грн., що становить 87,7% до річних призначень, у тому числі видатки загального фонду складають 603715 тис. грн. (94,9% річних призначень), та спеціального фонду – 217762,2 тис. грн.(72,6% річних призначень).

 

 

Зберігається соціальна спрямованість у використанні бюджетних коштів. Із загальної суми витрат загального фонду більш ніж 90% спрямовується на утримання установ і проведення заходів у системі освіти, соціального захисту, охорони здоров’я, фізкультури, спорту та молоді:

  •   на освіту направлено 203170,8 тис. грн. або 28% усіх витрат загального фонду;
  •   на охорону здоров’я направлено 79768,3 тис. грн., що становить 12% усіх витрат загального фонду;
  •   на соціальний захист та соціальне забезпечення населення 277906,3 тис. грн. або 46% усіх витрат загального фонду;
  •   на культуру виділено 20945,4 тис. грн., що становить 3% усіх витрат загального фонду;
  •   на фізкультуру і спорт – 4908,0 тис. грн. або 0,8% усіх витрат загального фонду.

 

 

Розвиток АПК

Одним із основних секторів економіки Бахмутського району є агропромисловий комплекс. Загальна площа сільськогосподарських угідь складає 145,8 тис. га, з них ріллі – 104,5 тис. га, сіножаті 10,1 тис. га, пасовища 25,3 тис. га, багаторічні насадження – 2,5 тис. га.

У Бахмутському районі зареєстровано 207 сільгосппідприємств. У звязку з проведенням ООС(АТО) в ряді господарств уже пятий рік поспіль склалася складна ситуація з проведенням організаційно-технологічних заходів, а саме.

із 69,6 тис. га ріллі, які знаходяться в користуванні сільськогосподарських підприємств, 14.862 тис. га знаходяться на непідконтрольній території та на лініїї зіткнення (сіра зона).

Незважаючи на всі труднощі сільгосппідприємства впоралися зі своїми завданнями.

У 2018 році вироблено на 501,0 млн. грн. валової продукції; в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року це становить 101,1%, в тому числі продукції рослинництва – на 269,2 млн. грн., продукції тваринництва – на 231,8 млн. грн.

Одним із основних показників ефективності роботи є укріплення матеріально технічної бази.

У поточному році господарства провели оновлення машинно-тракторного парку на суму 84,1 млн. грн., в тому числі за рахунок Державного бюджету отримана часткова компенсація за придбання техніки та обладнання вітчизняного виробництва в сумі 2,0 млн. грн. та 147 тис. грн. відшкодування відсоткової ставки за кредитами.

Деякі господарства провели заходи щодо відтворення  поголів’я свиней, для покращення їх генетичного потенціалу, а саме: ними придбано 163 голови племінного поголів’я свиней та отримано за рахунок Державного бюджету часткове відшкодування вартості племінних тварин на суму 425 тис. грн.

З метою стабілізації поголів’я великої рогатої худоби в 2018 році 135 фізичних осіб отримали з державного бюджету 281,8 тис. грн. дотації за утримання 343 голів молодняку великої рогатої худоби, який народився у приватних господарствах.

 

 

Бізнес району

Станом на 01 січня 2019 року в районі зареєстровані 864 юридичні та 1302 фізичні особи-підприємці.

У рамках фінансово-кредитної та інвестиційної діяльності райдержадміністрацією та місцевими радами проводилась робота щодо участі підприємців у конкурсних відборах із питань розвитку та розширення тепличного господарства. У 2018 році прийнято участь у поїздці з обміну досвідом з розвитку аквакультури, зеленого туризму та кооперації. Також райдержадміністрацією у 2018 році була прийнята участь у заходах Бахмутського міського центру зайнятості зі сприяння залученню безробітних Бахмутського району до підприємницької діяльності, проводилися інформаційні кампанії стосовно можливості прийняття участі в конкурсах, грантах і програмах, спрямованих на розвиток підприємництва та створення нових робочих місць.

Міжнародна організація NRC на підтримку сільськогосподарських проектів у Бахмутському районі надала 15 грантів: 10 – мешканцям Луганської селищної ради, 2 – мешканцям Миронівської селищної ради, 2 – мешканцям міста Світлодарськ, 1 – мешканцю міста Часів Яр.

У свою чергу з районного бюджету були підтримані проекти-переможці в конкурсі «Український донецький куркуль». Депутатським корпусом Бахмутського районної ради були виділені кошти для співфінансування проектів. У 2017 році підтримані 12 проектів, у 2018 році – 2.

У рамках реалізації проектів були створені нові робочі місця.

 

 

Центр надання адміністративних послуг

Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» в районі функціонує Центр надання адміністративних послуг при Бахмутській райдержадміністрації (далі - Центр).

Роботу Центру забезпечують керівник і два адміністратори. Через Центр надаються 77 адміністративних послуг. Центр співпрацює з 7 суб’єктами надання адміністративних послуг.

У районі реалізовано проект ДФРР: «Підвищення якості надання адміністративних послуг у місті Часів Яр Донецької області шляхом проведення капітального ремонту будівлі по вулиці Цілинників, 2 та придбання обладнання». Найближчим часом очікується відкриття цього центру.

 

 

 

Соціальний захист населення

Управління праці та соціального захисту населення Бахмутської районної державної адміністрації у 2018 році здійснювало своєчасні виплати та надання допомоги населенню, передбачені законодавством України.

На обліку станом на 01.01.2019 перебуває 4290 отримувачів державних соціальних допомог.

Соціальний захист малозабезпечених родин у разі підвищення цін i тарифів на житлово-комунальні послуги забезпечується шляхом надання таким родинам державної соціальної допомоги у вигляді житлових субсидій. Станом на 01.01.2019 отримувачами житлових субсидій є 9887 сімей У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року кількість отримувачів зменшилась на 476 сімей або на 4,59%. Це пов’язано, перш за все, із внесенням змін до діючого законодавства.

З метою вдосконалення обліку oci6, які мають право на пільги, відповідно до діючого законодавства України запроваджений та підтримується Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги. Станом на 01.01.2019 кількість громадян пільгової категорії населення Бахмутського району, облікованих у рeєcтpi, складає 23573 особи. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року кількість громадян пільгової категорії населення, облікованих у рeєcтpi, зменшилась на 989 осіб або на 4,03%. За 2018 рік управлінням було прийнято до відшкодування пільг на загальну суму 8653,280 тис. грн.

Станом на 01.01.2019 на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації перебуває 811 учасників бойових дій, з них – 547 учасників бойових дій, які безпосередньо приймали участь в антитерористичній операції. Протягом 2018 року встановлено статус 5 особам з інвалідністю внаслідок війни, які безпосередньо приймали участь в антитерористичній операції, 5 – членам сімей загиблих учасників АТО (ООС).

 

Освіта

У 2018 році діяльність освітніх закладів району спрямовувалася на виконання чинних нормативних документів про освіту та виконання заходів Програми економічного та соціального розвитку Бахмутського району у сфері освіти.

 

 

Нова українська школа

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки України. Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням:

  • новий зміст;
  • нова структура;
  • нове освітнє середовище;
  • виховання на цінностях;
  • вмотивований компетентний учитель;
  • автономія школи;
  • справедливе фінансування, рівний доступ;
  • орієнтація на учня;
  • педагогіка партнерства.

 

 

Реалізація та впровадження Нової української школи.

 

 

У серпні 2018 року автобусний парк шкіл району було поповнено на 3 автобуси моделі «Отаман», і його загальний склад нині налічує 19 автобусів. З утворенням відділу освіти Сіверської міської ОТГ у 2019 році було передано 4 автобуси, і на сьогодні у відділі освіти райдержадміністрації залишилось 15 автобусів. За осінньо-зимовий період відділом освіти проведені наступні заходи: проведено технічний огляд 8 автобусів; відремонтовано шкільний автобус Опитненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, проведені інші роботи.

У 2018 році успішно проведено довгоочікуваний ремонт реконструкцію покрівлі Опитненської загальноосвітньої школи I-III ступенів на суму 4295,176 тис. грн.

За 2018 рік було проведено капітальний ремонт приміщень Іванівської ЗОШ І-ІІІ ступенів на суму 284,971 тис. грн та Часовоярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15 (система опалення) на суму - 1497,020 тис. грн.

З метою забезпечення стовідсоткового охоплення дітей харчуванням у закладах дошкільної освіти створено необхідну матеріально-технічну базу. Всі діти охоплені      3-разовим гарячим харчуванням. Середня вартість харчування однієї дитини становить 22,00 грн.

 

 

Охорона здоров’я

У рамках Програми економічного і соціального розвитку району виконувались заходи в галузі охорони здоров’я, що було детально було розглянуто на колегії Бахмутської райдержадміністрації у січні 2019 року.

Райдержадміністрацією проведені робочі зустрічі з представництвом Червоного Хреста з питання надання допомоги по проведенню ремонтних робіт харчоблоку Світлодарської лікарні, яка надає послуги великій кількості населення, що знаходиться в прифронтовій зоні. Роботи на даному обєкті вже були розпочаті в грудні 2018 року.

За підтримки штабу Операції Об’єднаних Сил, в рамках стратегічної гуманітарної ініціативи «Допомога – Схід» Світлодарська міська лікарня отримала медикалізовані ліжка, які створять комфортні умови для пацієнтів медичного закладу. Загальна вартість отриманого медичного майна майже 150,000 тис. грн.

У минулому році розпочата робота з будівництва модульної амбулаторії в селищі Опитне, частково надано співфінансування з районного бюджету. На цей рік заплановано дофінансувати зазначений проект.



« повернутися до списку новин