Бахмутська районна
державна адміністрація
Донецької області

Урядова програма розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства

Переглядів: 165

Управління АПР та РСТ Бахмутської райдержадміністрації повідомляє,що що відповідно до п. 6 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 № 587 (із змінами), для розгляду заяв та документів, наданих суб’єктами господарювання для одержання державної підтримки за бюджетною програмою КПКВК 2801350 «Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними» створена відповідна комісія, затверджена розпорядженням голови Бахмутської райдержадміністрації від 23.10.2017 року № 443 (із змінами).       

          Граничний термін подання документів до районної комісії до 20 червня та                            20 листопада звітного бюджетного року.

Відповідно до Порядку для отримання до 80 відсотків компенсації здійснених витрат з придбання садивного матеріалу плодово-ягідних культур, винограду та хмелю, але не більше встановлених Мінагрополітики нормативів за умови закладення насаджень у поточному році суб’єкту господарювання необхідно здійснити наступні кроки:

Крок 1.

Подати до Мінагрополітики в електронному чи паперовому вигляді заяву за встановленою Мінагрополітики формою для включення до переліку претендентів на державну підтримку.

Крок 2.

Подати до утвореної районної комісії (після отримання інформації щодо включення суб’єкта господарювання до переліку претендентів на державну підтримку, розміщеної на офіційний веб-сайті Мінагрополітики) наступні документи:

1) один раз на рік:

документи, що посвідчують право на користування земельною ділянкою;

проектну документацію на створення:

  • виноградників столових сортів;
  • плодовоягідних насаджень;
  • хмільників.

У випадку закладення виноградників технічних сортів-затверджену Мінагрополітики проектну документацію на їх створення;

довідку про банківські реквізити;

зобов’язання щодо повернення до державного бюджету у місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

2) до 20 червня та 20 листопада:

заяву про компенсацію;

акт про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат за встановленою Мінагрополітики формою (підтвердні бухгалтерські документи про оплату/ придбання/ оприбуткування посадкового матеріалу);

реєстри витрат з виконання робіт разом із завіреними копіями первинних бухгалтерських документів;

довідку про відсутність (наявність) заборгованості з виплати заробітної плати, сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видані відповідними органами державної податкової служби, Пенсійного фонду України та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;

сертифікат, що засвідчує сортові якості садивного матеріалу та сертифікат, що засвідчує товарні якості садивного матеріалу, для ввезеного на митну територію України – фітосанітарний сертифікат та сертифікат країни-експортера.

Кошти державної фінансової підтримки надійдуть на банківський рахунок після оприлюднення відповідного наказу Мінагрополітики.



« повернутися до списку новин