A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Бахмутська районна державна адміністрація
Донецька область

Актуальна інформація

ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПРИ БАХМУТСЬКІЙ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗАПРОВАДЖЕНО НОВУ ЗРУЧНУ ПОСЛУГУ «Дія.QR»

За допомогою послуги «Дія.QR» Центр надання адміністративних послуг має можливість отримувати копії цифрових документів шляхом використання мобільного застосунку «Дія». Вищевказана послуга дасть змогу відвідувачам, які є користувачами мобільного застосунку «Дія», без наявності паперових документів, отримати адміністративні послуги!

 

ЯК ПРАЦЮЄ «Дія.QR»

 

 QR-код розміщено в приміщенні ЦНАП у місцях контакту з відвідувачами.

 Для передавання копії цифрового документа відвідувач сканує QR-код (рекомендовано використовувати сканер QR-коду в мобільному застосунку Дія).

 

 У мобільному застосунку «Дія» відвідувач має підтвердити передавання даних про себе. «Дія» автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів із електронною адресою ЦНАП у полі вводу отримувача листа. Відвідувачу потрібно буде натиснути «Надіслати» у своєму поштовому клієнті. Відвідувач підтверджує та надсилає копію цифрового документа на електронну пошту ЦНАП.


 

 

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) інформує, що 08 червня 2021 року за № 768/36390 Міністерством юстиції України зареєстровано наказ Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року № 163 "Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності" (далі – Наказ про структуру власності), який набрав чинності 11 липня 2021 року.

Структура власності є офіційним документом, який з метою встановлення кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи має в обов’язковому порядку надаватись державному реєстратору.

Всі громадські об’єднання, зареєстровані до 11 липня 2021 року, протягом трьох місяців мають оновити в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомості про кінцевого бенефіціарного власника шляхом подання наступних документів:

– заява щодо державної реєстрації юридичної особи – громадського формування –                      форма 4. Актуальна форма зазначеної заяви затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року № 3268/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 року за № 1500/29630, зі змінами відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 08 липня 2021 року № 2398/5 "Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року № 3268/5", зареєстрованого у Міністерстві юстиції 08 липня 2021 року за № 895/36517;

– структура власності за формою та змістом відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року № 163 "Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 червня 2021 року за                    № 768/36390. Структура власності готується в довільній формі та є схематичним зображенням, на якому відображаються всі особи, які прямо чи опосередковано володіють юридичною особою самостійно чи спільно з іншими особами. У структурі власності потрібно зазначити розмір участі кожного з власників, а також вказати осіб, які незалежно від формального володіння мають можливість значного впливу на керівництво чи діяльність юридичної особи. Зразки складання схематичного зображення структури власності оприлюднено на офіційному вебсайті Міністерства фінансів України у рубриці "Фінансовий моніторинг" та доступні за посиланням: https://mof.gov.ua/uk/samples_of_drawing_up_a_schematic_representation_of_the_ownership_structure-517;

нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, – для фізичної особи – нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, – для фізичної особи – резидента;

витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи – нерезидента в країні її місцезнаходження, – у разі, якщо засновником юридичної особи (громадської спілки) є юридична особа – нерезидент.

Способи оновлення в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про кінцевого бенефіціарного власника:

- під час проведення окремої реєстраційної дії відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", перелік документів для якої зазначено вище;

- під час вчинення інших реєстраційних дій, при вчиненні яких передбачено подання документів для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника. Наприклад, внесення змін до відомостей про свій відокремлений підрозділ, для чого у формі відповідної  заяви щодо державної реєстрації у блоці "Стан відомостей про кінцевого бенефіціарного власника" може обрати поле "потребують оновлення" та заповнити відповідні сторінки заяви з оновленими даними про кінцевого бенефіціарного власника.

Адміністративний збір:

- не справляється у разі подання інформації про кінцевого бенефіціарного власника протягом трьох місяців з 11 липня 2021 року;

- справляється у разі одночасного внесення інших змін до відомостей в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про громадське об’єднання (відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань") у розмірі, встановленому статтею 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";

- справляється у разі подання інформації про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", після закінчення тримісячного строку з дня набрання чинностінаказу Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року № 163 "Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності".

Відповідні документи щодо громадських об’єднань у Донецькій області можна подати до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Донецькій області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) або до центрів надання адміністративних послугу Донецькій області, з якими підписано угоди про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг.

Звертаємо увагу на можливі наслідки неподання відомостей про кінцевого бенефіціарного власника у вигляді притягнення до адміністративної відповідальності та накладення штрафу від однієї тисячі до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Отримати додаткову консультацію щодо оновлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника громадського об’єднання зі статусом юридичної особи у Донецькій області можна за номерами телефонів відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Донецькій області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) – 0626417446, 0626442500.


 

На виконання пункту 14 плану заходів щодо утворення центрів надання адміністративних послуг міськими, селищними радами, що здійснюють свої повноваження у населених пунктах - адміністративних центрах районів (станом на 1 січня 2020 р.), та ліквідації центрів надання адміністративних послуг, утворених при районних державних адміністраціях, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 березня 2021 року№ 254-р, Бахмутська райдержадміністрація повідомляє, що станом на:

  • 01 травня 2021 року Центр надання адміністративних послуг при Бахмутській райдержадміністрації працює в штатному режимі;
  • 01 червня 2021 року Центр надання адміністративних послуг при Бахмутській райдержадміністрації працює в штатному режимі;
  • 01 липня 2021 року Центр надання адміністративних послуг при Бахмутській райдержадміністрації працює в штатному режимі;
  • 01 серпня 2021 року Центр надання адміністративних послуг при Бахмутській райдержадміністрації працює в штатному режимі;

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора